ejalh

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Em - 20 mars 2012 13:59

Efter en dag på jobbet var man åter ledig. Idag har A (som för övrigt vaknade kl 6,30 idag) och jag varit på Öppna Förskolan. Där fick han leka av sig lite innan vi gick ut på stan. Var inne på apoteket och hämtade medicin. Men när jag var klar så insåg jag att jag hade hämtat ut fel medicin. Det var bara att ställa sig i kön igen. Som du var det inte många där inne idag. Sen blev det lite lunch på bowlinghallen tillsammans med Erica. Nu ligger sonen och sover och jag kan njuta en stund för mig själv.


Igår var jag tillbaka på jobbet. Det var skönt. Dagen gick ovanligt fort. Kanske för att jag slutade 30 minuter tidigare än vad jag är van vid. Efter jobbet blev det träning. Cirkelfys. Kände mig inte speciellt inspirerad efter att ha haft en träningsfri vecka. Men vad skönt det var när jag väl kom igång. Jobbigt var det med. Men jag känner att jag tog nog i mer än vad jag brukar. Jag använder sista varvet som mall. Beroende på hur mycket jag anstränger mig och hur jobbigt jag tycker det är, ger mig en fingervisning om hur det har gått och hur mycket jag klarar av. Men jag tycker inte om när han sätter två pulsstationer så nära varandra så att man har bara en station emellan med annan muskel i åtanke. Igår hade han satt "växelhopp på bräda", sen "rodd med rotation" och efter det "mountain climber". Man var ju inte lite mör när man sedan skulle göra "skålen". Men som sagt, i det stora hela kändes det jättebra. Nu ser jag fram emot spinningen imorgon.


Ikväll blir det en lugn hemmakväll. Sambon har en kompis som kommer över. Eventuellt kommer Erica en sväng och håller mig sällskap. Vi får se....... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards