ejalh

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Em - 27 mars 2012 13:13

Dagen började bra. A sov ganska länge. Lämnade honom på dagis efter en skön cykeltur. In på jobbet. Gillar måndagar då jag har möjlighet att sitta och äta lunch i lung och ro innan jag börjar. Sen så började det bra. Men någon gång under dagen så blev det bara värre och värre. En orsak var nog att jag fick stå en hel del. Och efter att ha stått hela söndagen så var jag rätt trött på det. Fick sedan en kund som var väldigt, ja, hon blev väldigt irriterad när jag inte kunde korrigera ett pris. Eftersom jag inte visste ordinariepriset så kunde jag ju inte veta om priset redan var nedsatt eller inte. Aaaahhhh!!!!


Igår prövade vi en matkasse från jobbet. Tog Billiga veckan. Sambon tyckte att det var alldeles för dyrt med 550 kr. Vilket bara bevisar att han inte har någon koll på hur mycket som går åt till mat. Men när han sedan plockade upp allt som kassarna innehöll så ändrade han sig och tyckte att vi hade fått rätt mycket. Så det ska bli spännande och se vad det är för mat vi får denna vecka. Idag blir det "Fläskgryta med färskost".


Efter jobbet blev det lite cirkelfys. Det är konstigt det där. På onsdagen när jag bokar passet känner jag glädje, på måndagen innan passet har jag ingen lust alls att träna och när det väl är gjort så känner jag lättnad över att det är gjort. Något som jag däremot har börjat känna dem senaste gångerna under passet är illamående. Så fort jag måste hoppa så blir jag så hemskt illamående. Någon som har någon idé vad det kan vara för något? Börjar fundera på om jag ska sluta träna. Jag känner att det var för mycket tid från min familj. Nu tränar jag bara två timmar i veckan, men eftersom jag jobbar som jag gör så känns dem två timmarna alldeles för värdefulla för att inte vara hemma. Nu till sommaren kan jag ju ta med sonen på långpromenader istället. Jag får se, tränar klart denna terminen i alla fall.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards