ejalh

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Em - 3 maj 2012 12:24

Idag mår jag bra. Solen lyser, det är ganska varmt. I alla fall i solen. Förmiddagen har jag ägnat mig åt att sätta upp en rullgardini sonens nya rum. Sen gick vi ut och jag fick, efter lite om och men, igång gräsklipparen. Så nu är årets första gräsklippning genomförd. Härligt!! A gillade det dock inte. Han stod så långt bort han bara kunde från gräsklipparen. Men det är ju bra att han är med så att han lär sig att den låter, men inte är farlig.


Igår gick det jättebra. Hade en kanondag på jobbet. Det var ganska skönt att vara tillbaka. Vi fick våra nya arbetskläder också. Drog på mig hela munderingen på kvällen för att se så att storlekarna passade. Och det gjorde de. Bara västan jag måsta byta.


Hoppade över spinningen igår. Följde med till tippen istället. Kände att jag ville hellre umgås med min familj än att åka och träna. Behövde dessutom åka och handla. Och jag ställer mig frågan: är träningen värd all den tid det tar? Jag vet, jag tränar bara två timmar i veckan. Och måndagsträningen kan jag tänka mig att fortsätta med. Men onsdagsträningen känns bara stressande. Jobba, hämta sonen, hem och äta och sen iväg på träning. Allt inom 2,5 timme. Nej, jag får nog ta mig en funderare över det där.... Sen kommer jag få mer vardagsträning nu när man kan vara ute mer och det är saker som ska fixas i trädgården hela tiden. Jag tröstar mig med det i alla fall.


Nähä, njuta lite av tystnaden innan jag börjar jobba....


So long!!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards