ejalh

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Em - 6 maj 2012 11:27

Skulle inte ha varit ledig denna helg. Men jag fick byta med en arbetskamrat då det var kosläpp igår, och det ville jag ju gå på.   Så det blev lite bonusledigt.


Men jag måste säga att hela dgaen igår var nästan en enda stor besvikelse. Kosläppet var över alldeles för fort. Kände mig lite avsnoppad. Det var visserligen fint väder, men vad det blåste!!! Det hade varit en kanondag om det bara inte hade blåst. Hade en plan om att ta med mig pastasallad som vi kunde äta innan vi åkte hem. Tänkte att A kommer garanterat somna i bilen på vägen hem och då är det ju skönt om han har lite mat i magen. Men så blev det inte. Sambon nämnde det för svärföräldrarna, som också skulle med. Men nej, det skulle äta när de kom hem. Så det blev ingen pastasallad i gräset. A somnade i bilen hem och nu var mitt humör riktigt på väg ner.


Kvällen blev inte bättre. Grannarna frågade om vi skulle ner till cruisingen på stan. Men vi hoppade det, mycket pga blåsten. Gick och lade A precis som vanligt. Men inte ville han sova. Två timmar fick jag ligga inne hos honom på hans kalla trägolv innan han äntligen somnade. NU var jag verkligen inte på mitt bästa humör.


Idag startade A och jag dagen kl. 6,00. Då hämtar jag en väldigt snorig och lite hostig liten kille ur sin säng. Nu sover han igen och idag ska han få sova ett bra tag så att han verkligen får vila. Ingen feber, så frågan är hur jag gör med dagis imorgon???? Avvaktar nog tills han vaknar.


Annars en lugn dag idag. Ska iväg och handla sen, men annars händer nog inte mycket.


So long!! 

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards