ejalh

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Em - 10 maj 2012 12:30

Var tillbaka på jobbet igår. Det var skönt. Sambon var hemma med sonen som fortfarande är väldigt snorig och hostar ibland. Andningen börjar dock låta bättre. Kämpar på med inhalatorn trots att det är en kamp varje gång. Men han sätter sig snällt i knät även om han ser vad det är vi ska göra. Det är sen när masken kommer på som brottningsmatchen är igång. På fredags får han dock gå på dagis. De får ringa om de inte tycker att han verkar pigg.


Det blev ingen spinning igår. Jag har tappat all motivation. Jag börjar fundera på om det var en av anledningarna till att jag "kraschade". Jag började träna samtidigt som jag började jobba. Och som ovan småbarnsmamma ska man nog inte hoppa på två tidskrävande sysselsättningar samtidigt. Så nu hoppar jag av allt vad träning heter. Jag måste försöka få det vardagliga livet att gå ihop först. Men en stor eloge till alla som fixar detta.


Så idag har jag städat. Det krävs energi det med. Ikväll blir det jobb. Imorgon jobb och sen en härlig ledig helg. Gött!!


So long!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards