ejalh

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Em - 5 juli 2012 11:33

Är det inte härligt med sol?? Vilka dagar vi har haft!! Underbart!!


I tisdags var jag ledig och då gjorde sonen och jag en massa ärenden. Handlade och tog en sväng på stan. På eftermiddagen så åkte vi ner och lämnade bilen hos sambon och tog cykeln hem. Stannade vid Vasakiosken och delade på en härlig mjukglass i solen. Hemma igen så laddade vi pooen med vatten och sen var sonen sysselsatt.


Igår var det dags för dagis igen. Solen lös åter igen och värmen var där. Så det fick bli t-shirt, shorts och foppa-tofflor på dagis. Skönt det! När vi kom hem så var det poolen som gällde igen.


Dagens förmiddag har vi också spenderat ute. Inte riktigt lika skönt så det är lite mer moln och mer vind, men helt klart ett härligt sommarväder.


Nu är det bara två arbetspass kvar, sen tar jag lite helg. Ska bli skönt med ett par dagar ledigt. Men det kommer nog inte bli mycket gjort. På lördag ska vi fira en kompis och troligtvis så sover sambon kvar. Så det blir att hämta han sen på eftermiddagen på söndag. Och sen....


SEN ÄR DET BARA TVÅ VECKOR KVAR TILL SEMESTERN!!!!! Idag är det totalt 12 arbetsdagar kvar. Nedräkningen fortsätter....

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards