ejalh

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Em - 7 juli 2012 21:15

Den här dagen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig.


Sonen vaknade kl 7 idag som vanligt. Sovmorgon vet vi inte vad det är för något. Efter lite slapp och nys i sängen så går jag upp. Sambon ligger kvar och ropar till mig att jag ska sätta på ägg. Snäll som jag är så gör jag det. När klockan sedan har blivit 10 gör jag iordning sonen och säger att vi ska åka till Växtkraft. Räknar väl lite med att sambon ska ta chansen att få vara tillsammans och följa med. Men nej då, han skulle stanna hemma.


Nere på Växtkraft går det inte som jag har tänkt mig. A är inte sugen på att göra som jag säger. Jag tappar genast tålamodet och åker ursinnig hem igen. Blir inte gladare när jag kommer hem och ser att sambon sitter framför tv-spelet. Det är för fan 25 grader ute och han sitter framför tv:n!!! Efter ett tag så kommer han ut till oss som är på baksidan. Då klämmar han ur sig att han ska hem till en kompis och prova hans nya cross. Ja visst, gör det!!!!


Sambon kommer hem kl 14. En timme senare så är vi på väg ut till en annan kompis till han som ska fira sin födelsedag. Och nu är han kvar. Jag höll ut till kl 20,30. Sen orkade jag inte tjafsa med en trött son. Får väl se när sambon behagar komma hem i natt. 


Imorgon så åker jag och sonen hem till en kompis. Annars kommer jag bara gå och reta mig på att sambon ligger och bakissover. Han säger att han inte kommer att vara bakis, men jag känner honom och jag känner onekligen till hur kompisens fester brukar sluta..... 

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards