ejalh

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Em - 10 juli 2012 19:43

Innebär oftast en massa saker som måste göras. Men idag hade vi inte så mycket på schemat.


Dagen började med att sonen och jag körde sambon till jobbet. Vid kl 8 kom svägerskan och lämnade av sin dotter. Hade lovat at sitta barnvakt, fast egentligen var jag inte så sugen. Den ungen kan vara en riktig skrikig och energikrävande barn. Men kände att jag var tvungen att ge tillbaka lite, då svägerskan har passat sonen ett par gånger. Måste dock säga att det gick över förväntan. Flickan var coollugn. Var det någon som gick upp i linningen så var det min son!!! Flickan fick ju aldrig vara i fred. Efter någon kvart så kände jag att nej, nu får vi gå ut, om vi ska ha något att göra. Och efter 45 minuter i lekparken så gick vi in och åt lite vattenmelon. Sen kom flickans mamma.


A och jag gjorde oss sedan i ordning och åkte till Maxi och veckohandlade. Hem och gjorde soppa till lunch och sen in i sängen med sonen. Han var sååå trött.


Efter middagsluren så körde vi ner bilen till sambon och tog oss en promenad hem. Hade tur som lyckades missa regnet. Så det var dagens äventyr.


Imorgon blir det jobb mellan 9-15. 9 dagar kvar till semestern!!! 

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards