ejalh

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Em - 18 juli 2012 20:05

..medvetslös!!!


Klockan ringde 7 imorse och det var nog tur det. Satt och åt frukost när sambon kommer och säger att jobbet har sökt mig på mobilen. Ringer upp dem och vet redan vad det gäller. Och jo visst, en annan tjej har sjukskrivit sig, kunde jag kankse komma tidigare. Ja visst, säger jag, jag är färdig. Och det var jag. 15 minuter senare så stämplar jag in. Och sen var det ett totalt kaos på jobbet hela dagen. Ett ordnat kaos. Härligt att ha och göra hela tiden. Trots att vi inte var någon man kort så låg vi efter med rasterna hela tiden. Men hela tiden med ett leende.


Nu sover äntligen sonen. Fick ligga på golvet bredvid han i 45 minuter. Sambon sitter i källaren med ett gäng kompisar och spelar tv-spel. Nu har jag tid att bara vara. Göra det jag vill. Typ läsa...


Imorgon blir det stängning. Sista på väldigt länge... Skönt!! Sen kör vi ett morgonpass, precis som idag, på fredag och sen så hoppas vi på bättre väder.   


Nähä... läsa var det. So long!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards