ejalh

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Em - 25 juli 2012 20:45

... som har varit helt underbar. Klockan ringde i för sig kl 7 i morse. Men det gjorde inget. Gick upp och började med att betala räkningar. Sen satte jag igång och göra pastasallad till dagens utflykt. Kl 8 gick övriga familjen upp.

Vid Ö&B mötte vi upp svärföräldrarna, svägerska och barn. Sen styrde vi bilarna mot...... ÖLAND!! Där hamnade vi på Talluddens badplats. Så nu är årets första dopp gjort. A tyckte att det var lite läskigt till att börja med, så han höll sig på strandkanten och pulade med sina leksaker. Men efter lunch så vågade han sig ut så hela han nästan var under ytan. Det var såååå mysigt.

Nu sitter sambon och jag och bara njuter av värmen ute på altanen. Förhoppningsvis somnar sonen snart också. Imorgon blir det en lugn dag med lite pyssel hemma.

So long i värmen!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards