ejalh

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Em - 2 augusti 2012 21:07

Allt började igår. SAmbon frågade sina föräldrar om de de ville komma och hjälpa oss att reda upp i rabatterna. Och då svärmor hade erbjudit sig tidigare så kom dem hit. Och gud så skönt det var att bara gå lös på all ogräs. När vi var klara så hade vi till och med börjat på att göra en kant av gamla plattor. Insåg dock idag när vi skulle fortsätta med arbetet att det såg för j*vligt ut. Så jag sa resolut till sambon att det fick bli andra stenar. Så en tripp till tippen (son verkligen uppskattades av sonen) med allt ogräs och sen åkte vi och köpte sten. Så det har jag gjort idag; en rabattkant... Dock inte världens rakaste eller snyggaste, men tro det eller ej, jag är nöjd.


 


Imorgon har vi inget inplanerat, Får se vad dagen erbjuder. Måste nog åka och köpa lite jord att fylla ut rabatten med dock. Sambon ska enventuellt ut till en kompis och dricka öööl. Så det kan bli hur som helst imorgon.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards