ejalh

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Em - 12 september 2012 19:56

Ville verkligen inte gå upp idag. Bläää!! Men jag kom upp och efter lite skjutsande på sambo och son så kom jag till jobbet. Idag skulle det hända saker. På schemat stod en brandövning som bara vi i skyggskommitten visste om. Och allt flöt på tills larmet gick. Åh, vad arg jag var efter. Detta ska tas upp med cheferna, den ena är redan informerad....


Sen har man hjälp polisen lite idag med. Samtidigt som denna brandövning lå i startgroparna. När jag gick på rast halv elva var jag helt slut. Vad skulle mer hända. Men nej, det var ganska lungt sen.


Så jag hade kunnat skriva rätt mycket idag, men efter tidigare erfarenhet så så jag väl hålla mig det för mig själv. Tråkigt, men så är det när man inte får använda sin yttrandefrihet.....


I morgon är det sista arbetsdagen för denna vecka. Sen tar jag en härlig långhelg. Funderar på att åka och bada på lördag förmiddag. Undrar om jag kan få med mig någon`???

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards