ejalh

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Em - 15 september 2012 21:44

Vad skönt det är att vara ledig. Städade som en galning i torsdags bara för att jag skulle kunna njuta ordentligt av ledigheten sen.

På fredagen gjordes det inte mycket. Jag och A var ute i regnet och blåsten och gungade på förmiddagen. Han fick aldrig nog. På eftermiddagen stck sambon ut och åkte velas tillsammans med grannen. Själv kollade jag på Uppdrag granskning. Brukar inte kolla på det, men nu handlade det om vår kommun. Intressant faktiskt.

Idag började dagen kl 7. Vid 10 åkte sonen och jag till grannkommunen och badade. Det var riktigt roligt, ska se till att vi gör det oftare. När sonen sedan låg och sov middag så började jag med målningen av hans tripp trapp-stol. Fick avbryta när han vaknade. Middag intogs på restaurang. A var jätteduktig.

Imorgon blir det Ränneslättsloppet. Blir nog kul för sonen. Och så på måndag är det dags för jobb igen...

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards