ejalh

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Em - 4 oktober 2012 23:02

Den här veckan har gått. Ja, det har den.

Måndagens samtal gick bra. Fick verkligen rannsaka mig själv. Men fick även höra lite positiva saker. I tisdags var jag på sjukvårdsutbildning. Mycket nyttigt och har nu många saker som ska poängteras på nästa skyddsombudsmöte. Saker som bör införskaffas. Onsdagen blev ganska lugn. Sambon har varit hemma sen i onsdags. Förkyld är han. Stackarn...... =)

Idag har jag städat. Det var inte kul. Inte när sambon ligger på soffan i gillestugan. Och så säger han; vad duktig du är. Och det gör mig bara förbannad. Det vill jag inte höra. Det är ett måste. Att jag är snäll som tar på mig detta, det kan jag gärna höra.

Imorgon blir jobb hela dagen. En förkylning håller på att krypa sig på, men det är bara att kämpa vidare. På tisdag är jag ledig och kan ta det lite lugnt.

Tudiluu

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards