ejalh

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Em - 10 oktober 2012 21:50

Min förkylning gick över. Det måste ha varit vilan som gjorde det. Nu har jag däremot en fruktansvärd huvudvärk. Och ont i rygg och nacke. Väldigt stel. Jag undrar varför.


Läggningen av sonen går som smort. Både igår och idag har han somnat utan problem. Och eftermiddagsluren igår var heller inga problem. Det är ju sååå underbart. Det var fotografering på förskolan idag. Undrar hur det blev. Förra året så fick vi vara med eftersom han inte hade börjat än. Men i år så lämnade jag honom och åkte till jobbet. Och vad spännande det är.   


Full rulle på jobbet idag. En av kassorna blev nerplockad och snart så jobbar man i ett byggkaos. Menjag tror att det kommer att bli riktigt bra tillslut. Alltid kul med förändring.


Apropå förändring så ska man inte titta på renoveringsprogram. Fan, vad idéer man får och det bara kliar i fingrarna. Man jag får lugna mig lite. Innan jul har vi pratat om att vi ska riva väggen mellan kök och vardagsrum. Det ska bli sååå skönt. Men oj, vilket jobb det kommer att bli. Och jag har samtidigt en massa andra småidéer som jag skulle vilja göra. Men vi börjar smått med ett besök på IKEA på lördag....   

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards