ejalh

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Em - 13 oktober 2012 22:34

Då var lördagen snart slut. Dagen har spenderats i Jönköping. Lite möbelshopping på IKEA, skoshopping på Skopunkten och sen blev det inget mer. Inte för mig i alla fall. Sambon köpte sig en stöveltork på Rusta. Till sina crosstövlar =)

Igår tog jag och A oss en promenad till affären. Efter hans middagslur så bakade vi bullar. Och medan degen jäste så åkte vi till stora affären. Oj, vad degen var stor när vi kom hem, och när jag lyfte på bakduken så pös den ihop =P Men dem gick att äta...

Läggningarna har tagit ett steg tillbaka. Efter två dagar utan minsta problem, så fick sambon springa i 15 min i torsdags. I går höll jag (vi) på i nästan 1 timme och ikväll tog det 10 min. När ska detta fungera helt. De flesta, hör man, håller bara på ett par dagar. Eller förskönar jag det?

Imorgon sticker sambon förmodligen ut och åker cross. Undrar vad jag och sonen ska hitta på då??

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards