ejalh

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Em - 30 december 2012 21:00

Då har man jobbat två dagar efter sin ledighet. Och jag är heeeelt slut. 7 timmar igår och stängning, och 6 timmar idag. Inte långa pass, men de känns. Har varit mycket folk idag. Betydligt mer än en vanlig söndag. Men sen är det ju årets näst sista dag med.

Idag har sambon haft barnvakt (farmor och farfar) så medan jag var på jobbet så tapetserade han en helvägg och den ena balken. Jag hade tänkt fortsätta efter att A hade gått och lagt sig, men jag måste erkänna att soffan lockade högre. Imorgon blir det inget, men på tisdag efter jobbet kan vi fortsätta.

Imorgon jobbar jag på dagen. Slutar kl 17, sen är det hem och byta om och sedan går vi över till grannarna. Får se hur kvällen slutar sen. Har alla möjliga senarior som rullar i huvudet. Men det blir som det blir. Nytt år blir det med all säkerhet!

Så GOTT NYTT ÅR alla mina läsare! Hoppas det blir lika bra (eller bättre) än det som var!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards