ejalh

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Em - 6 januari 2013 21:11

Om det inte märks på rubriken så är jag glad. Rummet är i stort sett klart. Det saknas, förutom lite piff, en "karm" runt öppningen mellan kök och vardagsrum. Det ska vi fixa på tisdag. Sambon lade hela golvet i lördags. Tio timmar höll han på. Han är såååå duktig. Idag fixade vi lister och möblerade rummet. En del möbler står fortfarande fel. Men en liten "sneakpeak" kan ni få:


   


Blunda för maskroslampan. Den ska inte hänga där. Det blev precis som jag har sett det framför mig. Jag är så nöjd.


Annars så har helgen varit bra. Var hos min kompis Bea igår och pratade. Så skönt. Roligt var det med. Hon bjöd på lunch och jag kan fortfarande inte fatta att vi fick plats 11 personer runt deras matbord. Men härligt var det.


Imorgon blir det vardag igen. Sambon jobbar, jag jobbar och sonen ska till föris. 2012 är slut. Nu börjar vi om och ser om detta året blir bättre eller sämre.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards