ejalh

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Em - 16 januari 2013 21:19

Och jag ligger i soffan i mitt nya vardagsrum och snorar. Förkylningen är här i huset. Alla tre är dåliga. Värst är det nog för sonen. Han har varit riktigt snorig, men ingen feber. Så trots snorig näsa så har han varit på dagis.

Timmarna på jobbet har gått fort idag. Trots att det är ganska lugnt. Måndagen var nog värre. Då var det riktigt segt. Bättre blir det till helgen då barnbidraget kommer ? Då kommer det hända grejer. Hihi

Annars händer inte så mycket nu. Blev lite besviken i söndags när NHL-lockouten avbröts. Detta innebär med 90 % säkerhet att sambon inte följer med till fjällen i mars. Vilket innebär att jag får åka själv (tillsammans med mamma, bror och brorsdotter i för sig) med sonen. Usch, har lite ångest inför detta.

Nä, ska inte tänka på det nu. Först ska jag ju till Stockholm, utan barn och sambo. Ska bli så kul! Bara 9 dagar kvar ?

Avslutar med en bild på klockrena snöflingor

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards