ejalh

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Em - 20 januari 2013 20:11

Det är helt sjukt vad trött jag är idag. Har jobbat min andra jobbhelg i rad nu. Och det med en förkylning i kroppen. Men det har gått bra. Idag hade jag ett riktigt lyxpass, 7.30-11.00 Få timmar men med dubbel betalning så känns det ganska bra. Det var skönt att sätta sig och äta lunch, veta att man har jobbat och har heeeeela dagen kvar.

Så vad har jag gjort då? Först så rensade vi ut garaget. Fick ju för f*n inte upp bildörren imorse när jag skulle till jobbet. Fick krypa via passagerardörren. Och varför ska skit som ska till tippen stå i garaget och ta plats för? Nej, de åkte ut och står nu vid vedboden. Sen har vi haft svärföräldrar och svägerska med barn på besök. Det var riktigt trevligt. Fick inviga det "nya" matsalsrummet.

Till sist vill jag säga att middagslurarna för sonen är nu officiellt borttagna. Eller nästan, onsdagar får han sova för då är vi på dagis tidigt. Men bara 45 min. De andra dagarna är det sovförbud. Läggningarna på kvällen går som smort nu. Sååå skönt!

Tände årets, och säsongens, första brasa idag. Försökte få upp temperaturen på övervåningen, men det gick inget vidare. Fast mysigt var det!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards