ejalh

Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Är hemma

Av Em - 26 januari 2013 21:39

Nu skulle jag ha suttit på en trevlig restaurang uppe i Stockholm. Jag skulle ha haft trevligt sällskap och ätit gott. Imorgon skulle jag ha haft en fullbokad dag med konferens och galamiddag.

Det blev ju inte så nu då. Så dagen har spenderats på tippen och sen hemma hos svärföräldrarna. Svägerskan fyllde år. Imorgon blir det.... Ja, vem vet. Inget är bestämt.

Dagarna i veckan har gott segt. Trodde det skulle bli bättre i fredags när de var löning, men icke då. Jag måste erkänna att beskedet att vi inte skulle få åka till Stockholm var tyngre än vad man skulle kunna tro.

Men nu är det bara att ta nya tag. Och se fram emot nästa resa istället. Åker ju till Sälen vecka 11. Det ska bli kul. Börjar se fram emot det fast det satt långt inne.

Nu blir det NHL på tv. Jippie!!!! ;-P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em - 7 maj 2017 20:18

Nu finns jag på nouw.com/violenitreanKod för att importera min blogg till Nouw: 7650449583" ...

Av Em - 12 april 2017 22:46

Nu har veckorna sprungit iväg igen. Hinner ju inte med. En liten update då'ra. Det löste sig inte på jobbet med mina måndagar. Den tjejen som ev kunde byta ville inte sen. Jag var däremot beredd på det och hade en dialog med facket. Så på måndage...

Av Em - 27 mars 2017 20:25

Imorgon är jag äntligen ledig efter en skithelg. Det började i torsdags när sonens lärare säger till mig att jag inte kan ha det schemat till fritids som jag har anmält och fått godkänt. Fritids stänger 17,30 punkt! Jag slutar 18,30 på måndagar. ...

Av Em - 18 mars 2017 20:59

Oj vad tiden går fort. I tre veckor har jag jobbat redan. Och det är så skönt. Det är skönt att få göra något på dagarna. Och att det är lite olika från dag till dag. Men man kommer nog in i vardagslunken snart. Kom snabbt in i rutiner och så på ...

Av Em - 26 februari 2017 20:55

Då var den här. Sista kvällen som ledig. Imorgon börjar allvaret. Sista veckan har gått sjukt fort. Det började som sagt med besök norrifrån. Dagarna fylldes med shopping, skridskoåkning, bowling och badhus. När alla gäster åkt hem i onsdags så t...

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards