ejalh

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Em - 16 februari 2013 19:52

Det har visst gått en vecka sen jag skrev sist. Jag som har tänkt att jag skulle skiva flera gånger i veckan. Ja ja, får väl försöka sammanfatta så gott det går.

Veckan började lugnt och fint. Inga överraskningar där inte. På onsdagen var jag ute hos min vän Bea. Hon hade bjudit hem en kille som skulle prata om en kosttillskottprodukt. Det var intressant, och trevligt. Tack för det vännen!!

På torsdagen hände inte mycket. Mycket folk på jobbet, vilket vi inte var beredda på. Desto mindre var det igår. Sjukt lugnt var det. Men timmarna gick rätt fort ändå.

Idag har det varit en rätt lång dag. Började tidigt för att åka till Jönköping och köpa diskmaskin. Hämtade även svärfars nya åk. En tre-hjulig el-moped. Hemma igen åt vi lunch tillsammans med svärföräldrarna. Sambon installerade sedan diskmaskinen och äntligen så slipper vi handdiskningen igen.

Imorgon blir det bad i badhuset tillsammans med ett par kompisar. Sambon följer med för första gången. Det ska bli kul.

Avslutar med att säga att det är så otroligt skönt när man tar tag i något som man har gått och grunnat över.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards