ejalh

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Em - 19 februari 2013 21:12

I 13 år har jag älskat min kära sambo. Det kanske inte låter så märkvärdigt, men jag är bara 29. Vi höll på att bryta efter 5 år, men höll ihop. Nu har vi villa, barn och Volvo ihop. =)

Har haft en lugn dag idag. Hade en kille som kollade på bergvärmepumpen här i morse. Sen for sonen och jag och handlade. Efter lunch städade vi och sen har det inte hänt så mycket mer.

Men det blev som jag trodde angående en annan sak. Den där ombudsgalan jag skulle på. Vi skulle ev få åka till melodifestival-finalen istället. Idag ringde chefen och sa att vi fick åka. Men nu kan inte jag eftersom jag är hos mamma och ska till Sälen dagen efter. Jag visste ju att det skulle bli så här. Men men, det är väl ingens fel egentligen, men fruktansvärt surt. Och jag som älskar melodifestivalen. Får försöka undvika att tänka på det så mycket.

Imorgon blir det dagpass på jobbet. Håll tummarna för att jag ska få behålla mitt lugn imorgon.

Rosor som jag fick av min sambo:

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards