ejalh

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Em - 3 mars 2013 20:10

Den blev inte så lugn som jag hade tänkt mig. Dock fick vi sovmorgon för första gången på evigheter.

Igår kväll så vaknade A vid halv elva och när han upptäckte att pappa inte låg i sängen så skulle han gå ner till honom i gillestugan. Nu var det ju lördag så det fick han. Vi satt bara fem minuter innan vi gick och lade oss alla tre, i vår säng.

Och idag blev det då sovmorgon. Kl 9 vaknade vi. Skönt för alla att få sova ut ordentligt. Hade dock värk i ryggen. Sonens feber var som bortblåst, men snorigheten var kvar. På förmiddagen så åkte sambon skridskor i hockeyhallen medan A och jag åkte pulka i Tjustkulle. Och på eftermiddagen var vi hos svärföräldrarna. A var inte det minsta svårlagd idag. Somnade på två minuter. "Det var hönt", som min son skulle säga =)

Imorgon går jag på det nya schemat. Blir ingen stor skillnad, jobbar en kvart längre bara.

Tjingeling!!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards