ejalh

Alla inlägg under mars 2013

Av Em - 2 mars 2013 21:56

Andra chansen i Melodifestivalen är över. Tyvärr så gick ju inte mina favoriter till final. Nästa vecka blir spännande, många bra låtar. Skulle ju ha varit på plats men jag får nöja mig med sällskapet av min mor och bror.

Idag har det varit en ganska lång dag. Sonen sov hos oss inatt vilket resulterade i att man inte har sovit så jättebra. Vaknade kl 7 som vanligt, och då var det bara att gå upp. Sambon gick upp också, vilket inte hör till vanligheten. Vid halv nio körde han sonen och mig till Sandra och Elias. Hade himla trevligt där och killarna lekte jättebra ihop. Efter 3,5 timme så började båda barnen bli trötta. Så då gick vi hem. Japp, vi gick. 1 timme tog det och jävlar vad kallt det var. Det blåste ju nåt så in i gudens. Var helt slut bär jag kom hem.

Till middag blev det sjömansbiff. Första gången jag gjorde det och det var lättare än jag hade trott. Dock blev det för lite vätska så köttet blev lite segt. Men jag absolut tänka mig göra det igen.

Sone var riktigt hängig efter middagen och åt bara ett par bitar av sitt lördagsgodis. Sen satt han bredvid mig och var helt borta när han kollade på tv. Så still sitter han aldrig. Tog febern på han och ja visst; 38,5 hade han. Så det blev en dos Alvedon, välling och sen så sov han tio i sju. Då han ofta har en normaltemp på 36 så anser jag att 38 på honom är feber. Och då är han också varm. Tog tempen på han redan hos Sandra och då hade han bara 36. Nu hoppas jag att han får sova ordentligt och så får vi ta det lugnt i morgon. Middag hos svärföräldrarna står på schemat, men det får också bli de enda vi gör.

Då det är hockey på tvn så slår jag nog upp min bok en stund.

Hej då!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards