ejalh

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Em - 7 april 2013 19:40

Har nu blivit hockeyänka. Sambon åkte för 3 timmar sen. De borde vara i Stockholm snart. Sonen har somnat och jag sitter nu framför tv:n och tröstar mig med en liten Budapest-bakelse. Oftast kan jag tycka att en ensam kväll kan vara ganska skönt. Men redan nu börjar ensamhetskänslan krypa på. Blä för att behöva sitta ensam varje kväll en vecka framöver.

Har jobbat fm idag. Började kl 7.30 och fick äntligen vara med och räkna kassorna vilket jag tycker är roligt. Slutade kl 14 och åkte hem för att spendera lite tid med HELA familjen. Efter maten så gick jag ut och städade ur bilen. Svärföräldrarna ska ha bilen imorgon när de ska hämta på föris, och då är det bäst att den är ren. Sonen var med och cyklade.

Är sjukt trött efter en tidig morgon. Har bara försökt umgås med sonen på eftermiddagen och nu ska jag bara slappa. Blir kanske en tidig kväll ikväll =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards