ejalh

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Em - 9 april 2013 20:26

Usch vilken dag. Inte så annorlunda från andra tisdagar, men ändå mer krävande. Och det är ju klart; i vanliga fall är vi ju två på eftermiddagen.

Det är sååå tråkigt att vara ensam hemma. Idag städade jag på förmiddagen. Efter lunch så var vi och handlade. Hemma igen så var vi ute lite i solen. Sonen somnade när vi kom in och jag passade på att ringa och söka efter min matta.

När jag sökte efter den på mobilen fick jag bara upp meddelande att "tjänstevillkoren överskridits och kan leda till förseningar". När jag istället gick in på datorn och kunde se hela kollinumret så står det att det ligger i Nässjö. Ringer då till postens kundtjänst. Det visar sig att mattan är för stor för att skickas till mitt utlämningsställe. Alternativen är att hämta den i Nässjö eller få gratis hemkörning. Och eftersom jag var så ivrig att få hem den så fick det bli att jag hämtade den. Väckte sonen, mutade med glass och for iväg. Nu ligger mattan på sin plats och det blev kanon.

Och nej, det blir ingen bild. Vill ni se den så får ni komma hit =P

Imorgon blir det jobb till kl 13. Sen besöker vi ett par kompisar. Kvällen är öppen för vad som helst....

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards