ejalh

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Em - 26 april 2013 21:07

Och det betyder väl egentligen bara en sak; fullt ös, medvetslös!!! Vilket ös det har varit på jobbet idag. Men det är så roligt. Timmarna bara flyger förbi. Framför allt när det mesta fungerar. Ja, kunderna kan man ju aldrig påverka. Och när vi som arbetar blir på hugget och gillar när det är lite tryck så verkar kunderna bli mer lättretliga och aggressiva. Så efter ett härligt pass på 9 timmar så var det rätt skönt att få komma hem och slänga sig i soffan.


Sitter nu och laddar inför morgondagen. Svärmor ringde innan och frågade om jag fortfarande ville åka. Det lät nästan som om hon ville dra sig ur. Men jag måste säga att även om vi åker den sämsta tiden på hela månaden så ser jag fram emot det. Kalla mig galen, men jag tycker att det ska bli jättekul. Så imorgon går jag upp kl 5, gör irodning min smörgås, tar med mig antingen kesella och hallon eller små mozzarellabollar. Får se imorgon vad jag blir sugen på   


Tänk att det ska vara så svårt att byta internetleverantör. I tisdags så stängde Netatonce ner vårt internet, en dag för tidigt. Igår försökte Telia få kontakt med mig, ringde upp dem idag. Och då säger de att Netatonce fortfarande inte har "dragit ur sin kabel"   . De har inte skickat ut någon tekniker som fysiskt drar ut deras kabel ur skåpet. Telia kan nämnligen varken göra en beställning eller skicka ut deras tekniker för att koppla i deras kabel, innan Netatonce har dragit ur sin. Herregud, vad invecklar det måste vara. Det är helt sjukt. Är väl inte sur på någon av leverantörerna, men de gör det verkligen inte smidigt för sig. Ja ja, det är väl bara att hålla tummarna för att Telia är snabba när de väl har tillgång till linjen. Hoppas hoppas.....


Nä, kanske skulle kolla på det där programmet som står på på tv:n.   



Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards