ejalh

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Em - 29 maj 2013 22:04

Har nu varit hemma i tre dagar och det känns som om det aldrig kommer att bli bra.

Sonens ögoninflammation har gått tillbaka, febern har lämnat honom (hoppas jag, han var uppe på 40 grader igår igen). Men nu lider han fruktansvärt av hosta och ont i halsen. Fick i honom en kycklingbit i storlek av en pingisboll, eller lite mindre. Och så ville han ha välling på kvällen.

Men det är inte bara han som är dålig. Både sambon och jag har också fått fruktansvärt ont i halsen. Jag har inte varit pigg idag.

Ville få sonen att sova efter lunchen idag, men det var bara jag som somnade. Gick ut på tomten en stund istället. Vid halv fyra kommer sambon hem en snabbis (jobbar över hela veckan) och sonen blir jätteglad. När sambon sen har åkt sätter sig A i soffan och minuten senare så sov han. Allt han behövde var sin far =)

Nä, dags och sova nu. Två Alvedon är tagna och jag hoppas på en ok natt. Imorgon blir det diabetesläkarbesök. Wish me luck!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards