ejalh

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Em - 12 juni 2013 13:14

Sista dagen på "minisemestern" är här. Bäst att njuta ordentligt. Vädret är kanon, tyvärr är väl inte orken eller tålamodet det. Ska faktiskt bli rätt skönt att komma tillbaka till jobbet imorgon.

Har haft det jättebra i det stora hela. Fredagen spenderades i Jönköping på förmiddagen och på kvällen var ett par kompisar med sina två döttrar här och grillade.

Lördagen spenderades hela dagen hos svärföräldrarna. Poolen åkte fram och A och hans kusin hade jättekul. Jag var dock inte på så gott humör då halsen höll på att ta livet av mig. Tog det bara lugnt på söndagen medan sambon var och åkte cross.

På måndagen tog vi oss en tur ner på stan. Kom hem med lite kläder till mig. Till min stora glädje så kunde jag köpa jeans i en storlek mindre än jag har innan. Jippie!!!

Ja och igår så var vi på speedway. Allierade ihop med en kompis och hennes familj. Hoppades att pojkarna skulle roa varandra så att det skulle gå smärtfritt, men det gick inte till 100%. Men absolut bättre än förra gången vi gick. Dock blev det förlust =(

Hade dessutom min kära vän Bea på besök på förmiddagen. Så skönt att bara sitta och tjöta lite med en god vän.

Ikväll blir det fotbollsträning. Go A! =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards