ejalh

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Em - 24 juni 2013 22:12

Har varit ledig i helgen och det är alltid skönt.

Jobbade midsommarafton, men bara till kl 15. Sen åkte jag hem till svärföräldrarna där sambo och son redan var. Hade en trevlig eftermiddag och kväll. Dessutom så missade jag regnet =)

Lördagen såg ut att bli riktigt tråkig. Var inte på humör men följde ändå med när sambon skulle åka och se om han kunde få ta i spackel som tål höga temperaturer. Men där gick han bet. Det var ju ändå midsommardagen. Så vi åkte och våldgästade Sandra med familj. A blev jätteglad och sa att "Elias är min bästa kompis" när vi sa att vi skulle dit =) När vi efter ett par timmar kom hem igen mådde jag betydligt bättre.

Söndagen gick i maklig takt. Medan sambon var och körde cross så cyklade jag och sonen till en lekplats och på vägen tillbaka stannade vi och åt glass *slurp*

Idag var jag tillbaka på jobbet och nu vill jag lova att semestern har dragit igång. Jävlar vad vi fick jobba. Men det är roligt, tiden går så mycket fortare.

Sambon är på svensexa idag. Lite snabbt påkommet men kul för brudgummen. Bara de tar det lugnt. Alla ska ju upp och jobba i morgon. =/ Jag är dock ledig imorgon så jag sitter nog uppe och väntar tills han kommer hem...

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards