ejalh

Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Hoppsan!!!

Av Em - 14 juli 2013 23:08

Ber så hemskt mycket om ursäkt. Det var verkligen inte meningen att det skulle ta en hel vecka innan jag bloggade igen, men så blir det ibland.


Börjar med att säga att förra söndagen blev rätt bra ändå. Sambon klev upp när A och jag hade gjort frukost. Sen så satte vi faktiskt igång och tvätta huset. Blev ganska snabbt avbrutna av att det kom ett par kompisar förbi och det resulterade i en oplanderad fikastund. Sen fortsatte tvättandet. Efter två tredjedelar så gav vi upp, gjorde oss i ordning och for hem till svärföräldrarna där poolen var uppspolad. Härligt!!  


Veckan har sen bestått av mycet jobb för sambon. Och lite lagom jobb för mig. Var ledig tisdag och onsdag. På tisdagenkvällen åkte jag, A, Bea och hennes dotter Hanna ut till Harsnäs. Där var vi och tittade på vår kompis Ericas nya sommarställe. Sååå himla mysigt!! Kan nog bli en hel del grillkvällar där somrarna framöver. Eller vad säger du Bea?   


Helgen har bestått av jobb. Ett långpass i lördags och så ett lite kortare idag. Men det har gått bra. Det var sista helgen innan semestern. Så nu räknar jag ner. 4 arbetsdagar kvar sen så, sen smäller det. Småbörjar dock semestern redan veckan som kommer. Sambon har ju semester nu och på onsdag kommer min pappa och hans tjej. De ska bo på campingen ich trots att jag jobbar på torsdag så ska vi nog hinna ses lite.


Nähä, snart dags att krypa till kojs. Har varit en lång dag. Börjar visserligen inte förrän kl 16 imorgon, men det vore skönt om man hann med lite innan. Som att tvätta klart huset. Tror dock att sambon kommer att koncentrera sig på att bygga klart takfoten på baksidan. Det blir kanoooon!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em - 7 maj 2017 20:18

Nu finns jag på nouw.com/violenitreanKod för att importera min blogg till Nouw: 7650449583" ...

Av Em - 12 april 2017 22:46

Nu har veckorna sprungit iväg igen. Hinner ju inte med. En liten update då'ra. Det löste sig inte på jobbet med mina måndagar. Den tjejen som ev kunde byta ville inte sen. Jag var däremot beredd på det och hade en dialog med facket. Så på måndage...

Av Em - 27 mars 2017 20:25

Imorgon är jag äntligen ledig efter en skithelg. Det började i torsdags när sonens lärare säger till mig att jag inte kan ha det schemat till fritids som jag har anmält och fått godkänt. Fritids stänger 17,30 punkt! Jag slutar 18,30 på måndagar. ...

Av Em - 18 mars 2017 20:59

Oj vad tiden går fort. I tre veckor har jag jobbat redan. Och det är så skönt. Det är skönt att få göra något på dagarna. Och att det är lite olika från dag till dag. Men man kommer nog in i vardagslunken snart. Kom snabbt in i rutiner och så på ...

Av Em - 26 februari 2017 20:55

Då var den här. Sista kvällen som ledig. Imorgon börjar allvaret. Sista veckan har gått sjukt fort. Det började som sagt med besök norrifrån. Dagarna fylldes med shopping, skridskoåkning, bowling och badhus. När alla gäster åkt hem i onsdags så t...

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards