ejalh

Alla inlägg under juli 2013

Av Em - 3 juli 2013 21:12

Japp, jag fick den med; magsjukan. Vaknade kl 4.45 och mådde så himla dåligt. Några minuter senare så sker det. Dock vaknar sonen så det fanns ju ingen tanke att gå och lägga sig igen. Det fick bli soffan. Så tisdagen spenderades i densamma. Det blev ingen handling och städningen; ja, jag orkade bara plocka lite.

Så med en Alvedon, två Novalucol och några klunkar blåbärssoppa så gick jag och la mig och hoppades att må bättre morgonen efter. Och simsalabim! Upp imorse och mådde bra, hade sovit som en stock.

Så jobbet idag har gått kanon. En kort dag och det känns alltid skönt. Och eftersom ingen av mina sysslor blev gjorda igår så blev det till att handla efter att sonen hämtas. Hem och dammsuga och svabba. Ett besök av svärföräldrarna hann vi med också.

Imorgon blir det ett kvällspass och sen tar jag helg. Ska bli gött. Hoppas vädret är med mig bara =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards