ejalh

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Em - 10 augusti 2013 20:57

Man har ju sett programmet. Och nu har man äen bott på denna berömda camping.


Vi tog oss en lugn morgon. Medan sambon satt framför YouTube på mobilen (vilket har blivit ett vanligt fenomen de senaste veckorna) och sonen framför Barnkanalen så packade jag. Vi hade inte ens sagt bestämt att vi skulle åka, men jag tänkte att om jag packar så kanske något händer. Och tillslut kom vi iväg.


Siktet hade vi ställt på Löttorps Camping. Men när vi väl hade hittat dit så var receptionen stängd. Så vi åkte vidare och hanmade på Böda Sand. Checkade in och började resa tältet. Med lite tacobuffé i magen så gick vi ner till stranden. Så mysigt. Dock gillade jag inte maneterna, men om man inte såg dem så tänkte man inte på dem.


Gick förbi kändisarna på 5th Avenue. 3 st såg vi som vi kände igen. Lite coolt =)


Så idag bar det hemåt. Såg fram emot att få krypa ner i soffan och bara slöglo på tv. Det blev inte riktigt så. Sambon ringde hit en kompis (dock fick han det för mig). Men då räknade jag inte med att sonen skulle behöva 1 tim och 45 min på sig att somna. Blir så frustrerad. Känner att jag har bättre saker för mig än att sitta inne hos honom bara för att han inte får ro i sin lilla kropp. Nu kan jag ju inte bli arg på honom. Det som retar mig är att sambon aldrig har lika svårt att få sonen att somna. Hur jag än försöker "förstöra" med middagslurar. Blä!!!


Ja ja, nu sitter jag här i alla fall och myser i mina nya mysbyxor. Smuttar samtidigt på en Islatte som jag har gjort i min Tassimo. Hittade deras speciella Ice-kapslar i Jönköping i torsdags. Jättegott !!


Imorgon blir sonen och jag ensamma hemma på dagen. Undrar vad vi ska hitta på???? 

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards