ejalh

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Em - 18 augusti 2013 20:46

Idag är jag lite grinig. Kanske beror det på att semestern är slut. Fast jag tror inte det. Det ska bli skönt att få börja jobba.

Helgen har varit ok. I torsdags kom Bea och räddade min dag med en lite spontan snabbvisit. Gick även en promenad med sonen. Denna gång blev det på 2 km totalt.

En tur till Eksjö blev det på fredagen. Skoinköp till sonen och sen var vi och kollade på Stanley Cup-bucklan.

Lördagen började med att Sandra och Elias kom på en snabbvisit. Tänk att vi hann med så mycket på bara en timme =) Sambon var och åkte cross. På kvällen åt vi kräftor hos svärföräldrarna.

Idag har jag målat fönster, städat på tomten, åkt med returpapper, pantat, handlat, lagat lunch och middag, badat sonen och lagt han. Vad sambon har gjort? Suttit på soffan och kollat på YouTube och åkt cross. Att han åkte cross var ok. Men han kunde väl för fan ha lyft ett finger under dagen innan han stack iväg för crossåkning?

Jaja, imorgon är det som sagt jobb igen som gäller. Ska bli kul och spännande.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards