ejalh

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Em - 6 september 2013 08:08

Vad tiden går. Vare sig man vill det eller ej så tickar tiden på. Det är ingen som stannar klockan bara för att man ska hinna andas lite.

Efter en härlig helg med mycket bus och presenter så har det varit en bra vecka. Måndag det sedvanliga jobbpasset. På tisdagen kom Bea och höll mig sällskap hela dagen. På eftermiddagen åkte sambon på arbetsintervju. Var arg som ett bi när han kom hem. Kunde ju aldrig tro att mötet skulle ta 2,5 timme. Dessutom kom han hem mitt i läggningen av sonen. Så han fick ta över och jag stack och handlade.

På onsdagen så var jag först och tog prover på vårdcentralen. Sen blev det en tur förbi Biltema och sen förbi biltvätten. Hem och äta lunch, ut och plantera blommor och sen iväg till Sandra och Elias. En jättetrevlig eftermiddag med en del bus men även lite gråt. Då sambon var och åkte cross så blev det McDonald's till middag.

Och så återigen en jobbdag igår. Invigde min nya cykelhjälm. Nu kan ingen säga att jag inte tar mitt ansvar som förälder. =)

Idag blir det jobb 10-19. Imorgon födelsedagsfirande för A's kusin och på eftermiddagen jobb och så lite jobb på söndag med. Så så ser min helg ut....

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards