ejalh

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Em - 24 september 2013 21:05

Att en helg kan gå så fort. Men vad roligt det har varit. Resan upp till Uppsala gick bra. Trots avsaknaden av DVD-spelare och en liten omväg genom Linköping.


På lördagen lämnade vi sedan sonen hos hans mormor och styde bilen inte till Stockholm. Hann med ett stopp på kyrkogården med. Skäms lite över att jag inte har besökt min mormors grav sedan hon dog. 9 år sen....


Väl inne på hotellet så visade det sig att vi hade blivit uppgraderade, från ett standardrum till en juniorsvit. Herregud, vad fint det var. Så härligt. Men ångrade lite att man inte skulle bo flera nätter. Installerade så gav vi oss ut på stan, Hann inte med så mycket då svärmor har ont i sitt knö och sambo och svärfar bara ville sitta och dricka öl. Efter en god middag på T.G.I Friday's så begav vi oss till arenan. Och vilken kväll sen. Min favorit vann dock ej, men det var häftigt ändå. Kan ju faktiskt skryta med att jag har varit på det allra första speedway-GP:t på Friends Arena.


Efter en si så där natt (ovan med sängen) så blev det en maffig hotellfrukost innan vi åkte till Uppsala för att hämta sonen. Det hade gått jättebra. Och ärligt talat så var jag lugn hela lördagen. Inte ett sms eller samtal. Mamma var förvånad. Men det hjälper ju knappast att höra av sig hela tiden. Har jag valt att lämna sonen där så måste jag ju lita på mamma och på att hon ringer om det skulle ha varit något.


Och nu så var man tillbaka i lunken. Jobbar i för sig bara två dagar denna vecka.


A är förresten jätteduktig med potträningen. Kissade på pottan tre gånger hos mormor. Och idag har han kissat på toan två gånger. Han har redan hunnit samla ihop 23 stjärnor av 40. Köpte nya blöjpaket idag med en känsla av att de kommer att räcka ett bra tag. Härligt!!!


#speedway # Friends Arena #hotell #pottränig # T.G.I Friday's 

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards