ejalh

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Em - 24 oktober 2013 23:12

Så, då var denna veckans jobb avklarat. Nu tar vi helg och försöker njuta så mycket det går.

Dagen har gått ganska bra. Sambon var ledig idag så fick en lugn förmiddag. Sambon fixade ytterligare lite i hallen. Sen blev det eftermiddags-/kvällsjobb. Råkade i en diskussion med en kund där det slutade med att han hotade polisanmäla mig. Då blev jag så less på det hela så han fick sin vilja igenom. Men fan vad jag mådde sen. Resten av arbetsdagen gick kanon.

Imorgon väntar en tripp till Växjö och Leos Lekland med hela familjen. Det ska bli kul och se om A gillar det. Kanske blir det en tripp till Grand Samarkand med. På kvällen kommer sedan A's kusin som vi ska ha över natten. Svägerskan ska ut och festa. Hoppas att det går smidigt att vara barnvakt. Men att vi kunde vara barnvakt åt henne nu löste att vi fick barnvakt om två veckor. Då ska svärmor ta sonen över natten. Och det var ju snällt. När vi frågade henne igår så kändes det inte som om det var så populärt då vi redan har fått barnvakt om tre veckor.

Annars så ser helgen rätt så fri ut. På lördag blir det en tripp till badhuset med Sandra och Elias.

Tjingeling!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards