ejalh

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Em - 1 december 2013 22:47

1:a advent är det idag. Det enda som saknas är snön. Men allt pynt och känslan finns där.

Har jobbat klar för denna helg. Har gått kanon. Söndagar är alltid sega, men det går.

Igår innan jobbet så stack jag iväg själv en timme. Köpte ett par julgardiner (då mitt hus verkar äta gardiner, de försvinner spårlöst), ett par julklappar och så lite julblommor.

I stort sett alla julklappar är köpta. Det är ett syskonbarn som inte har fått något än. Ska träffa henne nästa helg så då ska jag passa på att fråga vad hon önskar sig. Och så är det en sak till till sonen som ska inhandlas. Annars så är det klart. =) Julkortet är taget och beställt också. Känner ett lugn inför julen faktiskt, trots att den ska firas här i huset.

A's adventskalender blir nog en hit. Trots att den sitter uppspänd på väggen så har han inte rört den förrän idag. Och både pusselbiten och bilen blev väl mottagna. Kommentaren när han öppnade pusselbiten: "En pusselbit! Har vi det pusslet?" Goa unge!!

Nä, nu sova så vi orkar med nästa vecka. =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards