ejalh

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Em - 6 december 2013 08:39

Så var den veckan förbi. Och vilken vecka sen.

Måndag var väl inte så anmärkningsvärd, inte tisdagen heller. Men onsdagen!! Oj oj oj!!!!

Hade jättesvårt för att somna på tisdagskvällen. Onsdagen började sen som vanligt men hade en hemsk klump i magen. Kom till jobbet och allt flöt på. Gick på rast och precis när jag har satt mig ner vid bordet så öppnas dörren och in väller en hel drös med arbetskamrater som sjunger "Ja, må hon leva...". Fy fan vad pinsamt. Blev helt tårögd. En present överlämnades, ett smycke-set, och när jag sedan gick ner till jobbet igen så var klumpen borta. Vad jag hade gått och grunnat på detta. Hur och när de skulle uppvakta mig.

Slutade kl 13, åkte och hämta sonen och så hem och mysa ett par timmar. När jag kom hem låg ett blommande och ett vanligt paket på bordet, som sambon hade varit hemma med under dagen. Sen hämtade vi sambon och åkte direkt till Chili Thai för att äta middag. Hämtade sedan tårta på Oscars och så hem för att smaska på den. Jättefin och god. Sen blev det till att bara mysa på kvällen. Hade en perfekt 30-ÅRSDAG!!!

30 år!!! Nu kan man inte komma undan med att vara ungdom längre. Hur mycket man än vill! Nu ÄR man vuxen!! Men det känns greeeeat! =)

Gårdagen bestod av lite pepparkaksbak och sedan jobb på kvällen. Då drog även stormen Sven in. Sambon var så snäll och ställde ner bilen. Och nu under natten så har snön kommit.

Idag blir det besök av bästa Bea och två av hennes Goa barn. På eftermiddagen åker vi sen till Uppsala. Dags för 90-årskalas. Jag 30 och pappa 60. =)

Trevlig helg!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards