ejalh

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Em - 13 december 2013 21:34

Dagen har gått så långsamt idag. Skulle ha jobbat hela dagen idag, men då sonen var hemma igår med feber så fick det bli en vab-dag idag. Och den har gått sakta. Sonen har ju varit feberfri och pigg så det har varit ett riktigt liv här hemma. Sambon kom visserligen hem redan vid två, men då blev sonen ännu mer livlig.


Så idag har jag hunnit med en del. Lite tvätt, lite kolatillverkning och så har jag och sonen pyntat pepparkakshuset (som jag lyckades sätt ihop igår när sonen låg däckad i soffan). Blev riktigt nöjd över resultatet. Och trots mitt kontrollbehov så fick sonen göra lite som han ville utan att jag lade mig i.


      


Imorgon blir det först jobb till 15. Sen blir det att fira födesledagar hos svärföräldrarna. På söndag ska vi försöka inviga sonen på hans nya skridskor innan det blir stängning på jobbet. Så den här helgen är räddad.


#feber #pepparkakshus #barnskridskor  

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards