ejalh

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Em - 29 december 2013 21:41

Efter tre dagars jobb så njuter jag av lördagskvällen. Eller nej just det, det är ju söndag idag. Men det känns som lördag.


Har jobbat som sagt i tre dagar nu. Långpasset gick kanon i fredags, igår körde jag ett stängningspass som gick riktigt bra. Och idag har jag kört ett mitt-på-dagen-pass. Mycket folk, men bemanningen var bra.


Men man hinner ju med en del annat också även om man jobbar. Dock inte i fredags. Men i lördags så hann vi med en lite tripp till stan. Blev inget inhandlat men trevligt med lite familjetid. Sen for vi till Leksakslagret. Sonen var som i sjunde himlen. Men vad kan man vänta sig när mamma och pappa säger att han får handla vad han vill. Han hade fått pengar av morfar i julklapp och dessa skulle nu handlas upp. Sen hann han knappt innanför dörren innan han skulle öppna alla leksaker. Men jag hann ta en liten bild i alla fall....

  


Idag har jag dock inte gjort mer än jobbat. Hem och slänga i sig maten och sen dök sambons kompisar upp för att spela tv-spel.  Däremot så var sambon och åkte skridskor med sonen idag. Och denna gång klarade han av att stå (still) själv. Och det var han så glad över att kunna berätta. Och jag blir stolt bara av att höra det, även om jag inte fick se det själv.


Imorgon kör jag ett eftermiddagspass (vilket spär på lördags-känslan lite). Får se vad jag ska hitta på på förmiddagen. 


Nu ska jag fortsätta mysa med "lördagsgodis" och filmen Hälsoresan.   


#leksaker #julklappspengar

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards