ejalh

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Em - 3 januari 2014 21:40

Nu är äntligen den 8 dagar långa arbetsveckan slut. Och jag är helt slut, både psykiskt och fysiskt.

Irritationen har väl lagt sig lite. Men jag såg idag att öppettiden på nyårsafton har förlängts från 17 till 18. Spontana känslan är att då är det ingen ide att boka upp något den kvällen. Man är ju inte hemma förrän kl halv sju. Så ska man iväg någonstans så är man ju inte där förrän kl sju. Och då ska man äta (oftast flera rätter) och hinna med annat innan 12-slaget. Nä fy fan så stressigt. Men jag har planen klar för hur jag ska försöka undvika både julafton och nyårsafton detta året. Hi hi....

Annars så har de två dagarna flutit på bra. Det har varit mycket folk på dagarna och mindre på kvällarna. Som väntat när folk är lediga.

Fick svar på långtidsvärde-provet häromdagen med. Hade sänkt ner det till 74. Härligt! Då går det åt rätt håll och det är bara att kämpa vidare.

Imorgon blir det en ledig dag som består av lite besök av Sandra med familj. Sen på kvällen far sambon till en kompis så då blir det en lugn myskväll med sonen.

#grusadeplaner #HbA1c #myskväll

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards