ejalh

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Em - 16 januari 2014 09:59

Då var det torsdag igen. Hatar torsdagar. Men vi kör ett kvällspass idag och sen tar jag 6 dagar ledigt. På lördag bär det av till Stockholm och Ombudsgalan. Det ska bli jättekul. Ser nästan mest framemot att få åka tåg. Jag älskar att åka tåg. Ska bli spännande att vara borta TVÅ nätter från sonen. Det har jag aldrig varit innan.

Veckan som gått har bestått av mestadels jobb. Men så känns det alltid varannan vecka, då man jobbar helg.

I tisdags jag var jag hos tandläkaren och lagade två hål. Fy fan för det. Varken skönt i munnen eller i plånboken. Deras timpenning skulle man ha. Som sambon sa; tänk på deras timlön när du klagar över att hantverkare är dyra i timmen... Jag var inne i behandlingsrummet i 45 min och det kostade mig 2670 kr. Det ni!!

Familjen hann med lite kvalitetstid i tisdags med. Sambon hade ett återbesök efter ögonoperationen. Efter det blev det en sväng på IKEA och sen ett besök på Max. Mysigt.

Imorgon står städning på schemat och sedan lite umgänge med Bea och barn.

#ledighet #tandläkaren #ombudsgalan #ögonoperation

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards