ejalh

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Em - 16 februari 2014 23:49

Ena stunden vill jag, den andra inte. Först har jag lust och sen försvinner den. Hela tiden detta velande fram och tillbaka.

Jag har mått riktigt illa. Var i Jönköping idag tillsammans med familjen och svärfamiljen. Gick in på Telia för att kolla vad det skulle kosta mig att lösa ut en ny telefon. Det visade sig att det inte skulle kosta mig någonting förutom en högre månadskostnad framöver. Hmm, det tåldes att tänka på. Gick vidare. Kom sedan fram till att det kanske var ok i alla fall. Så en stund senare så går jag ut från Telia-butiken en telefon rikare men 200 kr fattigare varje månad. Kanske inte låter så farligt, men jag gör inte saker utan att tänka två gånger. Och trots att jag hade ansett att jag kommer att fixa det så har jag haft ett orosmoln i magen ända sen dess. Nu har jag använt mobilen ett tag och molnet börjar försvinna. Och tanken har även kommit; att även om jag ångrar mig så finns inget jag kan göra åt det utan att förlora en massa pengar på det. Så lika bra att njuta av det istället.

Så där ja, då kom sonen in till vår säng, som vanligt. Dags att sova nu då...

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards