ejalh

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Em - 19 februari 2014 08:50

Upp som en sol och ner som en pannkaka. Fick ett sådant slag över knäskålarna så nu orkar jag inte kämpa längre. Jag ger upp. Glädjen, inspirationen fanns där, men när den inte verkar uppskattas eller uppmanas så orkar man inte bry sig längre.

Igår var jag på Säkerhetsutbildning med jobbet. Vilket jävla skitjobb egentligen. Man fattar inte vad man utsätter sig för VARJE dag. Även om risken kanske inte är stor så finns risken där hela tiden. Men man jobbar glatt vidare.

Var på banken igår. Slutade med ett högre lån, lägre månadskostnad och ett pensionssparande. Utan att behöva trolla fram mer pengar varje månd. Kändes bra faktiskt.

Idag står absolut ingen på schemat mer än städning. Blä för det...

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards