ejalh

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Em - 22 februari 2014 13:34

Fick igår reda på att jag får tillbaka en arbetskamrat som jag verkligen har tyckt varit skönt att slippa. Men det finns ju inget att göra åt saken. Får bara hoppas att våra arbetstider inte är samtidigt. Men med den turen jag har haft de senaste veckorna så blir det nog inte så.

Igår fick jag tillbaka min yrsel. Hade riktigt dålig balans på kvällen. Otäckt. Antingen så var det trötthet, för sömn hjälper, men jag funderar på om det kan vara en medicin jag äter med. Får hålla koll på när det händer igen.

Ikväll blir det jobb. Innebär att jag missar sista deltävlingen i melodifestivalen. Men så är det varje år....

Nytt schema på måndag. Spännande, men troligtvis blir det inga större förändringar.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards