ejalh

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Em - 26 mars 2014 21:00

Varför? Varför skulle jag sätta på detta program? Det första fallet handlade om en 3-åring som krockar med ett träd när han åker snowracer. Fy fan!! Får mig att tänka på Sälen-resan. Tre (!) gånger drattade sonen omkull ganska ordentligt. Men inte fanns tanken där att han kunde vara allvarligt skadad. Man var snabbt framme och försökte "skoja" bort eventuell rädsla. Vad tänkte man egentligen?! Inser ju vilken tur man lever med. Och att varje minut tillsammans med sitt/sina barn är så värdefull.

Nu är vi i alla fall inne i rutinerna igen. Har jobbet två dagar och var som vanligt ledig igår. Och då innehöll dagen som vanligt städning och handling. Var på Skokanonen och skulle se om jag kunde hitta skor till sonen. Hittade ett par som blinkade och råkade visa dessa för sonen. Han blev ju självklart helfrälst. Såg sen vad de kostade; 349 kr för ett par barnskor. Helt sjukt! Hittade även ett par skor i realådan för 99 kr. Och till min stora glädje hade jag lyckats samla på mig lite stämplar på "klubbkortet" så jag fick 100 kr rabatt. Så två skor för 348 kr kändes betydligt bättre. =)

Nu blir det Helt sjukt!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards