ejalh

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Em - 3 juni 2014 21:29

Helgen är över och nedräkningen inför nästa har börjat. Jobbar två dagar sen tar jag lite långledigt. Känns extra skönt när även sambon är ledig på fredag.

Hann måla entrén i söndags innan jobbet. Så nu är den äntligen klar på utsidan. Bara insidan kvar =P Hade tänkt köpa blommor och plantera ute idag, men regnet tog bort lusten. Ska försöka hinna med det i helgen sen.

På jobbet rullar det på. Kände mig ganska nöjd igår. I söndags stängde mina kolleger av Slush-maskinen då den förde ett förfärligt oljud. När jag kom till jobbet igår så frågar jag chefen om hon hade ringt efter service på maskinen. Det hade hon inte för hon hade väntat på mig. Hon trodde inte att det var något fel på maskinen, vilket inte jag heller gjorde. Vi gjorde ett par ändringar och satte sedan igång maskinen igen. Inte ett oljud på hela eftermiddagen. Och idag när jag var och handlade så rapporterade kollegerna att inget gnäll hade kommit från maskinen. Yeay!!! Tror vi löste det, chefen och jag!! =)

Kort dag imorgon. Provtagning efter jobbet och sen nada. Torsdag kvällsjobb.

Fick svar på senaste långtidsvärdet igår; 84. Inte bra, inte inte inte bra....

#helg #slush #HbA1c

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards