ejalh

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Em - 25 juni 2014 20:24

Tre dagar kvar.....


Idag har det varit ett förmiddagspass på jobbet. Det var riktigt roligt. Lagom med kunder och lagom krångliga problem. En bra dag.


Hem och äta makrillssmörgåsar till lunch. Klippa gräsmattan och sedan iväg och hämta sambon. Vår terassmarkis kom äntligen idag. Till middag (mellan regnskurarna) så hann vi grilla och äta middag ute. Det regnar    och är kallt typ varje dag så att få ett sådant tillfälle är ju guld värt. Solen värmer men det blåser ju så kallt. Hoppas på bättre väder nästa vecka, men det ser inte lovande ut.


Annars så går livet såååå långsamt just nu. Nästa vecka är det dags för ny provtagning. Håller mina tummar för att det ska gå åt rätt håll. Men jag håller hoppet nere på lägsta nivå. Fallet blir inte så stort då när jag ser hur dåligt värdet är.


Men snart är det semester. 3 dagar kvar. På lördag kl 15 smäller det. En vecka ensam med sonen sen är det sambons tur. Undrar vad vi ska hitta på den veckan? Något tips? Ska helst inte kosta något....


#semester #regn #grilla #provtagning  

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards